.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ناهنجاري‌هاي اجتماعي به‌شدت برخورد مي شود
با ناهنجاري‌هاي اجتماعي به‌شدت برخورد مي شود

دادستان عمومي و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به نامگذاري سالجاري به‌عنوان سال "همت و کار مضاعف" گفت: با تلاش بيشتر و در راستاي حفظ ارزش هاي اسلامي و ارتقاي امنيت عمومي، با ناهنجاري‌هاي اجتماعي به‌شدت برخورد مي‌شود.

حجت الاسلام و المسلمين اسدالله جعفري افزود: دستگاه قضايي بدون هيچگونه اغماضي با افرادي‌که اقدام به توزيع مواد مخدر، مشروبات الکلي و نيز قاچاق کالا و ارز، زمين خواري و مفاسد اقتصادي مي کنند، برخورد مي‌نمايد.

وي ضمن قدرداني از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) به سبب تهيه و ارائه گزارشات دقيق و مستمر و نيروي انتظامي به خاطر اجراي طرح‌هاي متعدد در سطح اين خطه در راستاي اهداف ستاد پيشگيري و مبارزه با جرايم خاص مازندران اظهار داشت: اميدواريم اين همکاري کمافي السابق و با همت مضاعف و کار مضاعف ادامه يابد.

دادستان عمومي و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به برخي پديده هاي نو ظهور در زمينه هاي مفاسد اجتماعي ادامه داد: مصمم هستم در ارتباط با اينگونه پديده هاي نو ظهور از جمله مظاهر علني فساد و ترويج فرهنگ بي بند باري در استان با قاطعيت عمل کنيم.

حجت الاسلام جعفري با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در زمينه رعايت اخلاق اسلامي در استفاده از دريا و جنگل تصريح کرد: همانگونه که معظم له فرموده‌اند، استفاده از دريا و جنگل نبايد ارزش‌هاي اسلامي را زير سؤال برده و چهره نظام اسلامي را مخدوش کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.